برگزاری ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و سوم خرداد در بهاباد


یزدفردا "ستاد گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و سوم خرداد روز مقاومت و پایداری و پیروزی شهرستان بهاباد تشكيل جلسه داد.


به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد جلسه ستاد بزرگداشت بيست و دومين سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خمینی(ره) و مراسم گرامیداشت چهل و هشتمين سالگرد سوم خرداد به ریاست معاون فرماندار روز پنج شنبه در محل فرمانداری تشکیل شد.


امام جمعه بهاباد در ابتداي جلسه با اشاره به شخصیت والای حضرت امام(ره) ایشان را یکی از شخصیت های بی بدیل تاریخ نامید که نقش مهمی در تحولات دنیای معاصر ایفا کرد.


حجت الاسلام ملاحسيني تحولات امروز در خاورمیانه و دنیای عرب را نتیجه بیداری امت اسلامی که امام خمینی(ره) بنیانگذار آن بوده دانست و گفت: دنیای غرب با همه پیشرفت هایی که داشته است امروز در مقابل این تحولات ناتوان مانده است اما حضرت امام در سال های 42 و 44 مسائل امروز را پیش بینی می کردند.


وي افزود: باید جایگاه ویژه مردم در تدوین، اجرا و مدیریت برنامه های سالروز ارتحال بنیانگزار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که به عزت نظام و کشور بر می گردد و جنبه ملی، فراملی و بین المللی دارد، بیشتر لحاظ شود.


معاون فرماندار بهاباد در ادامه جلسه ضمن خيرمقدم به مدعوين اظهار داشت: ایام الله 14خرداد سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین 15خرداد بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه های امام (ره) و انتقال آرمان ها آن حضرت به دنیا و آزادی خواهان جهان است.


"عباس كاظميان" افزود: ایام الله 14خرداد و سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین 15خرداد بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه های امام (ره) و انتقال آرمان ها آن حضرت به دنیا و آزادی خواهان جهان است.


وي همچنین یادآور شد زنده نگه داشتن یاد امام از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تثبیت نظام موثر است زیرا هر چه عظمت داریم از عظمتی است که امام به جامعه ارزانی کرده است و هدف ما شناساندن شخصیت امام به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی ایران است .


معاون فرماندار شهرستان سپس از همه ادارات و دستگاه ها خواست تا نهایت همکاری در برگزاری مراسم سالگرد و اعزام زائرین داشته باشند.

ستاد مذكور در قالب نه کمیته اعزام، امنیتی و انتظامي، برگزاری مراسم، فرهنگی و هنري، بهداشت و درمان، پشتيباني و حمل و نقل، فضاسازي و تبليغات، اطلاع رساني و كميته روستايي برنامه های این ایام الله را پیگیری می کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا